2017-09-24
1. zleti
Hírek


Keresem a szót…
Optimalizáljunk okosan
Hogy milyen a megfelelő és ideális kulcsszó? Hogyan érhetjük el a látogatottság növelését megfelelő szavakkal? Felsorolunk néhány ötletet…
Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy a világ egyik legnagyobb tartalmi keresője a Google. És azt is tudjuk, hogy nem elég, ha csupán egy honlappal rendelkezünk, hiszen oly keveset ér, ha nem látogatják.
 
Kell a látogatottság, kell a népszerűség, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat értékesíteni, gondolatainkat közölni tudjuk. Nem mondunk nagy újdonságot, ha azt állítjuk: az online megjelenés, mint marketing módszer az ügyfélszerzés egyik legolcsóbb és leghatékonyabb módja. Az utóbbi öt évben ezt a módszert használók száma körülbelül százszorosára nőtt. Érdekességként: csak a Google 225.000 egyedi hirdető ügyféllel bír. A Majestic Research kutatási adatai szerint jelenleg az összes kulcsszóra adott eredmény 40%-a ad ki szponzorált hivatkozásokat.
 
A keresőoptimalizálás röviden annyit tesz, hogy az interneten keresők (Google, Yahoo) egy kereső kifejezés/szó segítségével honlapunkat a találati listába rangsorolva találják. Manapság ez a nagy látogatottság alapja, hiszen általában mindenki a találatok egyikére kattint. A honlap sikerességét tehát (többek között) a keresőoptimalizálás adja. A látogatottság ugrásszerű növekedéséhez természetesen több internet marketing eszközre is szükségünk lehet, de a látogatók hatvan százaléka leginkább szabadszavas keresőkből érkezik.

A keresőoptimalizálás ingyenes funkció. Azaz ha egy weboldal működése során használunk ilyet, azért már nem kell fizetnünk, hogy a Google a listáján az elsőként hozza weboldalunkat. A keresőoptimalizálás egy olyan internet marketing eszköz, amely meglehetősen költséghatékony és sok új látogatóra tehetünk szert általa.
 
Ha látogatottak, és hatékonyak szeretnénk lenni egy találati listán belül, mindenekelőtt az a legfontosabb, hogy milyen kulcsszavakat használunk.
 
Képzeljük csak magunkat a kényelmesen internetező helyébe – beül a székébe, eszébe jut egy érdekes gondolat, vagy akár csak egy születésnapi ajándék hiánya és máris elkezd böngészni – szavakat ír a keresőbe. Az internetezők létszáma folyamatos növekedést mutat, mert manapság már minden elérhető a világhálón. Ezért mondják azt: az internetes hirdetés, felér egy az utca valamely szegletén ágaskodó óriásplakáttal.
 
Ha hirdetési problémáira megoldást akar találni, nagyon egyszerűen használhatja ehhez a keresőoptimalizálást, hiszen szolgáltatásai pontosan azon emberek előtt tűnnek fel, akiknek cége szolgáltatásaira van szüksége.
Használja, ha: nem csak látogatót, hanem megrendelő ügyfeleket is akar, ha növelni akarja bevételét, ha fel akarja venni nagy cégekkel a versenyt.
 
Keressük a szavakat. A rövid, egyszerű és lényegre törő, könnyen megjegyezhető szavakat, amelyek egy adott tartalommal kapcsolatban elsőként jut eszünkbe. A mai internet felhasználók több mint a fele, két-három keresésnél maximum két-három szót használ, húsz százaléka pedig csak egyet. Csupán a fennmaradó használ háromnál több szót. Vegyük észre, nem a mennyiség a fontos, hanem az első gondolat. 

Érdekesség

Pillangószív-versenyt hirdetett 2006. július 19-én egy Harzol nevű blogger. A verseny célja az volt, hogy a pillangószív szóra keresve a Google keresőben az első helyen a benevezett weboldal jelenjen meg találatként 2006. december 31-én éjfélkor. A versenyre ingyenes nevezést hirdettek a blogbejegyzés hozzászólásaiban. A 2007. január elsejei eredményhirdetés szerint a „2006 legjobb keresőoptimalizálója” címet a Bognár Stúdió honlapjának készítője nyerte el.
 
Forrás: Wikipédia
 
Kapcsolódó hírek